Geo delictes?

4 nov.

Curiós escrit en una geocoin (objecte d’intercanvi) en txec, que traduït vé a dir aixó:

[…] Retenir aquest objecte serà percebut com a robatori. Pots conservar aquest objecte durant 2 setmanes (3-4 setmanes a l’hivern) […]”.

Fa dies que no anem a buscar catxés i… inexorablement avui acaben les 4 setmanes que fa que el tinc! tot i que al ser encara tardor ja fa 2 setmanes que estic violant la llei escrita a la moneda! Així que el propietari ja em percep com a un lladre i un delinqüent, o un indesitjable com a mínim.

Vindràn els geopolicies a detenir-me? Em tancaran a la garjola?, o pitjor, em tancaran el compte de la web? O potser caurà la maledicció de la geocerca txeca sobre les meves futures troballes?

Val la pena descobrir-ho… m’esperaré uns dies més!

Una resposta to “Geo delictes?”

  1. Purkinje (mapaygps) Novembre 4, 2011 a 8:27 pm #

    Uooo!! Geodelincuente!!! XD Nosotras podemos estar varios meses sin ir a por “fiambreres”… nos ganaríamos una cadena perpetua!!

Deixa un comentari